En ny start

Äntligen så har jag kommit igång. En ny början! Jag har haft en blogg, men den blev inte som jag hade tänkt mig och alla fick reda på den. Nu ska jag börja skriva om från början, då ingen känner till mig. Jag ska bara skriva om allt jag känner för att skriva om. Det mesta kommer vara funderingar och tillbakablickar i mitt liv. Jag har så många tankar som måste ut. Tro inte att det är något speciellt. Det blir bara almäna saker som händer i allas liv! Men jag vill kunna dela mitt med andra, men inte så mycket så att jag kan dela det med nära och kära. Nu är det bara att börja.

Kommentarer
Postat av: ellie.

Välkommen till blogg.se! Har du några frågor och behöver svar så klicka in på min blogg och fråga på! :)

2009-02-01 @ 19:50:44
URL: http://ellinoresange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0