Min header får funka nu för tillfället

Ny header, ny blogg! Eller vad säger man? Jag vill komma någonstans med bloggen, så jag kommer säkerligen strunta i min andra. Den är väl mest för ... jag vet inte, vänner och familj? eftersom alla fick reda på den kan jag inte längre skriva allt. Istället ska jag försöka skriva här. Men jag är jättesugen på att få igång fotot igen också, och en blogg utan bilder tycker iaf inte jag om, så det får jag jobba på!    




Grubblet nu för tiden ...
Att jag börjar falla för Dig igen, vilket jag inte får så de tankarna ska bort

Att jag vill ut och supa för att Något ska hända

Att jag måste ha strumpbyxor om jag ska ha kjolar som går kortare än till knäna.



men nu ska jag nog gå och lägga mig för jag ska bottenmåla båten imorgon.
Godnatt.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0