my ugly style

Jag tror nog hela min familj tycker jag har fula kläder, skor och allting. De tycker jag har FUL stil som jag har tolkat det. Jag visste åtminstone att min syster inte tyckte om den... hon skämtar väl lite om att hon inte uppfostrade mig ordentligt, jag har inte alls samma smak som henne... men idag sa även mamma rakt ut till mina nya coola gamla skor - vad fula de var! och tack så myckeeeeeee, det värmer. Jag har faktiskt inte så extremt ful stil, blandad, egen antar jag, men inte så fruktansvärt ful. Jag brukar alltid få komplimanger av mina kompisar! Då kan det väl inte vara så farligt? Jag antar att det är för att familjen inte är van vid ungdomlig stil, man kan bära PRECIS Vad som HELST nu för tiden. Det finns alla möjliga stilar! Men jag är ändå nöjd med det jag köpte idag - två kjolar, ett par skor, clips örhängen och stumpbyxor. Om jag säger såhär, jag tycker om lite retro stil! snyggt, men gammalt, lite tantkläder. Ta mig som jag är! Jag använder de kläder jag mår bra i, så det så. Och jag försöker att inte bry mig om de som tycker det är fult, det finns andra människor som uppskattar det så! och det är JAG.

Kommentarer
Postat av: Frida

Du har fina kläder och det är bra att du vet om det själv så hittar du självförtroendet i dig!

2009-07-23 @ 22:29:51
URL: http://smultronfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0