TJENA kompis

Shiiit, efter 7 år, ska vi träffas? efter alla gånger vi har sagt att vi ska ta tåget och ses? Är det dags nu? '
herregud, jag kan inte tro det! han är som en person som inte riktigt existerar. Klart det känns så?! Han är alltid här, vid datorn, ibland i telefonen men aldrig, aldrig öga mot öga. Nu, om jag inte backar ur, bestämde vi bara sådär, att jag ska åka dit! att det var såhär enkelt! Nu, ska vi stå öga mot öga, i två dagar, två nätter, en fylla och lite emellan. Hur ska det gå till? Jag ska inte tänka på det, det kommer inte kännas verkligt, men jag vet nog att det ska bli av nu, varför inte?! det skadar för fan inte att dra dit nu. Jag har ändå alltid tänkt - varför ska man ses nu då, om man ändå inte setts på de här 7 åren? Men nu - varför inte ses nu när man äntligen kan och då det är så enkelt!

Jag säger: vad gör du om dagarna? är du helt ledig?
Han säger: Japp Gör typ ingenting
Jag säger: du får ta en trip till ***
Han säger: Njaaa kanske senare under lovet Men du e välkommen hit den 7 augusti och fira mig ut på krogen osv
Jag säger: haha, man kan ju alltid hoppas men tyvär tror jag inte budgeten räcker, men vore sjukt kul!
Han säger: Du borde se till att ha budget till att komma den 7
Jag säger: buss går på 200 inte så jävla farligt
Han säger: inte så farligt^^
Jag säger: och du bjudet ju på min ticet hem igen va? XD
Han säger: hehe okej da Men kommer du da?
Jag säger: alltså nu börjar jag bli på fast det blir 6-8
Han säger: du ka bo hos mg=)
Jag säger: får man deT? ^^
Han säger: självklart=) Jag säger: står vi ut med varandra då
Han säger: Hmm.. vette fan Hoppas det J
ag säger: haha, uppmuntrande äsch, kan väl inte vara så svårt haha, men jag kan nog tänka mig det faktskt om du bjuder på ena biljetten .. HAHA , förlåt XD
Han säger: jaaa jag bjuder på ena^^ ((den billiga ))
Jag säger: naaw, vad snäll du är det är pga min strama budget
Han säger: Det e lugnt^^ Det blir juh typ min present från dig^^ Att vi äntligen ska få träffas
Jag säger: haha det blir det ju faktiskt



Så nu är det sagt, och jag ska boka så fort jag har sagt det till föräldrarna. Förra gången vi bestämde att träffas och kom så långt då vi frågade föräldrarna blev det ett nej, men nu kan de inte ha några invändningar, för vi har väntat!! Jag är säker på att det kommer bli kul, men ändå några felsteg. Det kan man inte undvika första träffen.


Kommentarer
Postat av: Frida

nämen, får önska er lycka till då, J och S ;D

2009-07-24 @ 16:32:12
URL: http://smultronfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0