FINALLY

ÄNTLIGEN är har jag tagit steget och vaxat mina lår. Något jag har mått så jävla dåligt över i mitt liv, allt jävla hår! varför måste jag ärva den genen från min far? Jag har aldrig rakat låren heller för jag var rädd att det skulle bli ännu mer hår och ännu mer jobb, jag tycker smalbenen är tillräckligt faktiskt. Men nu, jag måste så jävla mycket bättre. Så skönt. Jag kan gå runt i kjolar utan strumbyxor, shorts utan strumbyxor, jag kan ha korta klänningar. Nu skiter jag i hur det blir när det växer ut, skiter fullständigt i det. O ja, jag kan ha baddräkt, eller badkläder över huvud taget! behöver inte använda några shorts och skämmas på badbergen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0