vad hur när

Tänkte precis på vad som är meningen med allting, vem är jag och vad finns där ute? De stora frågorna som alla svarar kärlek på. Kärlek, vad är det? det som finns därute måste vara något stort, vi är nog bara delar i en litenvärld som någon kollar på. Vem är det då som tittar? jag blir galen av såna här frågor, därför väljer jag bara att vara jag, men ibland får man ju sina funderingar.
Men somsagt, nu när jag satt och tänkte på detta såg jag att en oskar har dött. Vad ska man säga, jag hoppas du får det bra! men jag tycker så synd om de som kommer sakna honom, de som älskade honom - hans dotter - hand familj, och han som kanske inte fick uppleva allt han ville med livet, men om han fick det är jag glad. Vad hemskt men ändå, jag funderar på hur det är efter döden, och tror inte jag är rädd för den. Jag vill ju inte dö än, nej nej nej! men någon dag, då jag är lycklig och har varit med om allt, då allt ska jag dö.
Han dog när han åkte longboard som han alltid gjorde och brann för.


Man

Födelsedag:            den 22 augusti 1988
Hemstad:               Västervik, Sweden
Politisk åsikt:          jag uppfattar inte så mycket
Religiös åskådning: öppen för förslag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0